You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א' - צפו בשער מרהיב מניצחון צור שלום
קבוצה מגובשת וערכית. שחקני מכבי צור שלום והמאמן, שרון לוי (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים א' - צפו בשער מרהיב מניצחון צור שלום

מפרץ - מחזור 15: הקבוצה מקרית ביאליק קטעה רצף של משחקים ללא ניצחון והקדישה את תוצאת המשחק לשחקנה, מאור בשן, הכואב את מות אחיו בקרב בעזה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

שתי קבוצות למכבי צור שלום בשנתון ילדים א'. הבוקר הנציגה של המועדון בליגת מפרץ אירחה את אחי עכו למשחק ליגה עם תקוות לזכות בניצחון ראשון מזה תקופה ממושכת. במזג אוויר אידיאלי לקבוצה הצליחה הקבוצה המארחת לשמור על רשת נקיה מספיגה ולכבוש שלושה שערים, מהם שער מרהיב שכבש אליה חנוכייב בבעיטה חופשית בדקה ה-20 ואותו תוכלו לראות בסרטון בהמשך הכתבה. במחצית השניה שערים שכבשו שרד בכר ורוי ישראל סגרו עניין והעניקו למכבי צור שלום ניצחון 0:3.

הסיפור הגדול יותר של המשחק הוא הקדשת הניצחון לזכרו של סמ"ר אוראל בשן ז"ל, אחיו של שחקן הקבוצה, מאור, ייבדל לחיים ארוכים. סמ"ר אוראל בשן נהרג בקרב בעזה לפני שלושה חודשים, כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט בכלי הנמ"ר שבו שהה. שחקני הקבוצה היו ועודם נמצאים בשביל מאור, ייבדל לחיים ארוכים, לכל אורך הדרך מאז המקרה וכך גם המאמן, שרון לוי.

שרון לוי, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום המשחק: "ניצחנו משחק אחרי תקופה ארוכה שבה אנו נראים טוב, אך לא מצליחים לתרגם זאת לתוצאות, והיום לשמחתי זה התחבר סוף סוף ואני מקווה להמשכיות. כולנו מקדישים את הניצחון לזכרו של סמ"ר אוראל בשן ז"ל. כולנו מחבקים ואוהבים את האח, מאור. כולנו פה בשבילו".

עידן בר-און, המנהל המקצועי של מכבי צור שלום: "שחקני הקבוצה ביקשו ממני להקדיש את הניצחון לזכרו של אוראל בשן ז"ל - גיבור ישראל, וכן לזכר כל הנופלים במלחמה. אנו  מקווים לניצחונות נוספים של הקבוצה המגובשת הזו".